Den sista dagen

Den sista dagen på 2010. Phu vilket år det varit, jag är helt utmattad. På ett positivt sätt för allt som hänt har bara varit roligt.

Först och främst blev jag Storm istället för Karlsson tillsammans med min syster i april. Ett gammalt släktnamn blev bevarat. Dessutom innebar det att min då blivande make också kunde ta det namnet. Bröllopet stod i augusti och kommer såklart vara det som mest kommer definiera mitt 2010. Det var en underbar och rolig fest, en härlig bröllopsresa till Korsika därtill och ja, kul helt enkelt.

Även för vännerna har det hänt en del. Två av de närmaste vännerna gick också och gifte sig i juni. Det var också en underbar tillställning. På det har det kommit flera barn till världen i närmaste kretsen och det är ju bara häftigt! Det ska bli spännande att följa dessa små liv. Två liv till är på gång under januari månad dessutom. Babyboom bland vännerna helt enkelt.

Årets sista halva har inneburit mycket jobb dels på min gamla tjänst men också på mitt nya efterlängtade jobb som jag började 1 november. Titeln är numera webbkoordinator och det är så roligt och utvecklande och stimulerande och äntligen i linje med vad jag utbildat mig till. Hallelulja på det!

För 2011 hoppas jag på att kunna komma igång på allvar i nya tjänsten och jag tror på massor med utveckling för egen del. Men det är inte bara jobb för 2011 utan flera resor är redan inbokade. Det blir New York, Amsterdam och Slovenien. Till att börja med iallafall 🙂 Men vad jag hoppas blir den största materiella ändringen är en lägenhet. Men vi får se hur det blir med det.

Gott Nytt År!

