Bloggbrist

Skrivet torsdagkväll:

Inte mycket bloggande på sistone. Inte mycket bloggande alls. Jag måste bättra mig. Problemet är inte bristen på ämnen utan snarare att jag alltid kommer på ämnen när jag inte har möjlighet att skriva. Som på jobbet där det verkligen går i ett hela tiden nu. Det är fantastiskt roligt dock. Sen kan jag inte med gott samvete blogga på jobbet heller. Även om jag skulle skriva en djupanalys om vårt CMS eller dylikt.

Jag har testat att bara skriva korta stödanteckningar för att sen kunna skriva hemma. Men när man väl sitter där är man lite för trött och formuleringarna man tänkte ut på dagen är borta och kvar är några tomma stödord som känns svåra att starta ifrån.

Men nu bloggar jag och ska inte beklaga mig. Något jag ska blogga om snart är de två resor jag har i bagaget nu. Dels en vecka i häftiga New York och dels en galen folkfest i Amsterdam.

