Musse Pigg ska lära mig allt han kan

Jag har fått en fantastisk möjlighet på mitt jobb genom ett projekt som känns fantastiskt spännande, utmanande och framför allt roligt. Jag ska tillsammans med några kollegor få åka till Orlando, Florida och gå på en fyra dagars kurs på Disney Institute som handlar om hur Disney jobbar med service. Det handlar mer om bara ett trevligt bemötande utan hur får man service att genomsyra alla led i företaget, hur blir det till företagets kultur. Sen ska jag och mina kollegor komma hem och sätta ihop en serviceskola i världsklass med vårt företags kläder på sig och sen ska vi utbilda våra övriga kollegor i detta.

Är så otroligt taggad och tacksam för att få denna roliga uppgift på mitt bord. Ingen tvekan om att det kommer vara slitigt också, men ack så roligt!

