Status

Visst är det roligt att läsa blogginlägg som börjar med att be om ursäkt för hur länge sen det kom ett inlägg. Men men, jag tillhör inte de som bloggar dagligen utan bloggar väl mest för de som finns i min verkliga verklighet och om nu någon övrig människa skulle finna det småskoj eller intressant att läsa det jag skriver så är ju det väldigt roligt också.

Sen sist har jag hur som haver gjort något fantastiskt kul, nämligen tjurruset. Kolla in filmen här för en uppfattning om vad tusan tjurruset är. Tyckte till och med att det var så kul att jag har gått och köpt mig ett par terränglöpskor. Nu jäklar ska jag ut i skogen och älga runt på riktigt.

Annars sker det väldigt mycket spännande på jobbet nu med stora utvecklingsprojekt inom webb som jag är med och arbetar i. Det bästa är att jag jobbar med några riktiga toppenmänniskor, både kollegor och leverantörer är toppen och jag lär mig otroligt mycket varje dag vilket är superspännande, men också väldigt jobbigt. Det tär på krafterna att utvecklas så fritiden ägnas inte åt så mycket för tillfället. Sitter mest i soffan och umgås med maken och lyckas limma ett och annat Stormfat mellan varven. Men väldigt väldigt roligt som sagt så soffdegandet gör mig inte så mycket.

För övrigt är det en härlig höst!

